سبد خرید خالی می باشد

درباره ما

 به سایت رسمی شرکت مهندسی نگین دشت خوش آمدید!

(شماره مجوز سمپاشی  ۲۶۷)
(شماره مجوز ضد عفونی و گندزدایی  6830)

با عنایت به اهمیت تامین بهداشت در اماکن عمومی ، خصوصی و با توجه به آلودگی ها و بیماری های ناشی از وجود حشرات و جانوران موذی و لزوم کنترل محیط زیست و پاکسازی مراکزی نظیر هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها، منازل مسکونی و دیگر اماکن، شرکت مهندسی نگین دشت مفتخر است با بیش از 40 سال تجربه زیر نظر وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، مجری بسیاری از طرح های مبارزه با حشرات و جوندگان در سطح کشورمی باشد، اینک با برخورداری از تکنیک ها و ابزار و سمومی جدید و از سوی دیگر با در اختیار داشتن متخصصان کارآمد و با تجربه آمادگی خود را در جهت ضدعفونی انواع آلودگی های (میکروبی ، ویروسی کرونا، باکتریایی، قارچی و ...) و سمپاشی انواع حشرات (سوسک ، ساس ، پشه ، مگس ، موریانه ، بید ، کک ، مورچه و ....) جانوران موذی (موش خانگی ، موش نروژی ، موش سقفی و...) جانوران سمی (مار ، رتیل، عقرب ، هزار پا و...) اعلام می دارد.

خدمات واحد سمپاشی :

  • سمپاشی علیه تمامی حشرات (سوسک ، ساس ، موریانه ، پشه ، مگس ، بید ، کنه و...) در کلیه اماکن (منازل ،ادارات، هتلها ، رستورانها ،بیمارستانها ، برج ها و....)
  • طعمه گذاری ، تیرام پاشی و نابودی کامل موش (موش خانگی ، موش سقفی ، موش نروژی و....)
  • سمپاشی تضمینی با سموم خارجی (بدون بو و لک)
  • سمپاشی جهت مبارزه با پشه و مگس با دستگاه فاگر(مه پاش)
  • بکارگیری روش ها و تکنیک های نوین برای نابودی و ریشه کنی حشره ساس و کک و حشرات مکنده و گزنده
  • ریشه کنی و سمپاشی موریانه با دستگاه ها و سموم روز دنیا (رکود دار موریانه زدای در ایران)
  • ضدعفونی منازل، ادارات، مراکز درمانی، خوابگاه ها، رستوران ها، شرکت ها، کارخانجات و ... علیه عوامل بیماری زا ما نند انواع ویروس ها (ویروس کرونا جدید، انواع آنفولانزا) ، باکتری ها و ... 

این شرکت افتخار دارد، در تمامی اعزام نفرات به محل برای اجرای عملیات مبارزه با آفات خانگی و صنعتی، و ضدعفونی اماکن تنها از کارشناسان و متخصصین با تجربه استفاده می نماید.

در این سایت سعی شده ، ضمن معرفی شرکت ، شما عزیزان را تا حدودی با مشکلات انواع آفات خانگی ، صنعتی و نباتی و عوامل بیماریزا آشنا کنیم.

امید است با همکاری همدیگر محیطی سالم و عاری از آلودگی و بیماری داشته باشیم.

logo sampashi

مشاوره رایگان

021-88330133


تمام نقاط تهران و کرج

درباره شرکت نگین دشت

شرکت مهندسی نگین دشت با بیش از 30 سال تجربه به صورت تخصصی در زمینه خدمات سمپاشی حشرات، طعمه گذاری انواع موش و مبارزه با آفات خانگی و صنعتی مانند، سوسک، ساس، پشه، موریانه، کنه، مورچه، کک، موش و... با افتخار در خدمت هموطنان عزیزمان می‌باشد.

در ارتباط باشید:

logo-samandehi