سبد خرید خالی می باشد

کرم کیسه گچی

plaster bagworms

شکل ظاهر:

plaster bagworms - Phereoeca uterella در ظاهر شباهت زیادی به بید دارند. لارو این حشرات در یک کیسۀ پهن خاکستری هندوانه ای شکل با اندازۀ 2/1 اینچ قرار دارند که جنس این کیسه از الیاف فیبر ابریشمی و ذرات شن و ماسه و سایر خرده مواد دیگر تشکیل شده است. در قسمت انتهایی هر کیسه یک شکاف وجود دارد که قابلیت حرکت به لاروها را می دهد.

 رفتار:

کیسۀ این کرم ها در مرحلۀ لارو یا کاترپیلار به وجود می آید و کیسه های خالی از لارو این حشرات را می توان روی دیوار یافت. بیشتر از مواد ساخته شده توسط عنکبوت ها و سایر فیبرها و الیاف طبیعی به عنوان تغذیه استفاده می کنند.

 زیستگاه:

این حشرات روی دیوار به رنگ روشن دیده می شوند و بررسی های دقیق نشان می دهد این حشرات را می توان در قسمت زیرین صندلی ، کتابخانه، مبلمان، لبه های فرش و قرنیز های دیوار و گاراژ ساختمان ها مشاهده کرد.

تماس : 88330133

  نکات جالب:

این حشرات را به اصطلاح Household casebearer حمل کننده کیسه خانگی می نامند.

  کنترل:

اگر شما در تهران و یا شهرهای اطراف آن به سر می برید، درختان و چمن ، ویلا و یا باغتان دچار مشکل آفات باغی شده شرکت نگین دشت در ارائه خدمات زیست محیطی ،طی یک برنامه زمانبندی شده توسط مهندسین باتجربه این شرکت جهت از بین بردن این آفت ها در خدمت شما می باشد.

logo sampashi

مشاوره رایگان

021-88330133


تمام نقاط تهران و کرج

درباره شرکت نگین دشت

شرکت مهندسی نگین دشت با بیش از 30 سال تجربه به صورت تخصصی در زمینه خدمات سمپاشی حشرات، طعمه گذاری انواع موش و مبارزه با آفات خانگی و صنعتی مانند، سوسک، ساس، پشه، موریانه، کنه، مورچه، کک، موش و... با افتخار در خدمت هموطنان عزیزمان می‌باشد.

در ارتباط باشید:

logo-samandehi